понеділок, 27 листопада 2023 р.

Тиждень знань з основ БЖД

                Згідно проведення тижня знань з основ БЖД в навчальному закладі з 06 по 12 листопада 2023 року, провела бесіду зі своїми вихованцями, здобувачами освіти групи №14, на рахунок пропаганди здорового та активного способу життя.

                Мене зацікавила стаття з газети "Медицина праці" доцента Миколи Мурашко та академіка Теодора Наритника, з якою я поділилася з учнями.

                Дійсно, мобільний зв'язок стрімко увійшов у життя людини. Вчені попереджають: користуватись мобільним телефоном небезпечно. Але ж до минулого немає вороття. Тому треба мінізувати шкідливу дію електромагнітного випромінювання. Я розповіла хлопцям, що держава піклується про здоров'я населення України, тому були затверджені Державні санітарні норми і правила захисту населення від впливу електромагнітних випромінювань. Цією темою займаються вчені всього світу. Так, шведські вчені досліджуючи людей, які користувались мобільниками понад 10 років, встановили, що у них у 4 рази вищий ризик виникнення пухлин вуха, а угорські вчені радять: носіть мобільні телефони біля того органу, який вам не потрібен. Ця фраза стала актуальна. 

               Я довела учням рекомендації вчених світу щодо користуванням мобільними телефонами.

              Хлопцям ця інформація була цікава, дещо вони дізналися вперше. Я сподіваюсь, що після роз'яснювальної роботи здобувачі освіти зробили певні правильні висновки і ці поради стануть їм у нагоді. Бо важливий аспект цієї проблеми - здоров'я та життя людини.

 







Немає коментарів:

Дописати коментар