вівторок, 7 листопада 2023 р.

Профорієнтаційна робота 2023

       Сьогодні, 7 листопада 2023 року, я відвідала Чернівецький ліцей 17 " Успіх" та Чернівецький ліцей 18 з метою профорієнтаційної роботи. Директорка Кушнір Станіслава Тадеушівна дозволила мені зустрітись з учнями 11-х класів. Я мала можливість поспілкуватися з випускниками, розповісти їм про наше училище, професії, які ми готуємо, умови навчання та роздати наші проспекти і реклами. Станіслава Тадеушівна запевнила мене, що ця інформація буде доведена до батьків, а реклама -  розміщена на дошці оголошень.
       У Чернівецькому ліцеї 18 з вказівки директорки Краміної Людмили Вікторівни, соціальний педагог Житарюк Станіслав люб'язно провів мене по 9 та 11 класах. Я також довела інформацію і роздала учням наші реклами. Деякі хлопці зацікавились професією, пов'язаною з автомобілем і ще тим фактом, що у них буде можливість навчатися у сучасних європейських майстернях з єврообладнанням.
       Я взяла номери мобільних телефонів класних керівників для подальшої співпраці.  У здобувачів освіти є ще час подумати, порадитися з батьками, правильно обрати професію, яка їм сподобалась і сподіваюсь, що вже незабаром вони прийдуть до нас на навчання.
      Дякую щиро керівникам цих навчальних закладів за розуміння, підтримку і співпрацю! На згадку про цей день були зроблені фото.

 








 

Немає коментарів:

Дописати коментар