пʼятницю, 8 лютого 2019 р.

Проект "Я за життя".

                     В Чернівецькому ВПУ радіоелектроніки розпочався проект "Я за життя", який включає в себе 6 занять з теми "Здоровий спосіб життя та профілактика ВІЛ/СНІДУ".
                     Заняття проводяться за підтримки БФ "СНІД Фонд Схід-Захід" в рамках програми
Центр соціально-психологічної допомоги "Діалог". Заняття проводить тренер ЧБФ "Нова сім'я" - Ірина Драгулян. В цьому проекті беруть участь 6 навчальних груп нашого закладу, в тому числі і мої підопічні: Мензак Юрій, Кирилюк Денис, Русу Максим та Петращук Вадим.
                     Перше заняття проведено 30.01.2019 року з теми "Що таке здоровий спосіб життя?". Учні ознайомилися з метою реалізації проекту та заповнили анкети. Наступне заняття на тему "Репродуктивне здоров'я" проводилося 06.02.2019 року у формі тренінгу з використанням ігрових форм роботи.
                     Заняття з тренером проходять цікаво, учні відвідують їх з задоволенням.
                     Сподіваюсь, що проект "Я за життя" підштовхне наших хлопців та дівчат до ведення здорового способу життя та сформує у них бажання стати гідними членами нашого суспільства.




Немає коментарів:

Дописати коментар