середа, 27 травня 2020 р.

Я долучилася до акції "Герої мого міста".


          Я долучилася до акції "Герої мого міста", яку проводять заклади освіти з 23.05.2020р. - 14.06.2020р.
          З кожним відірваним листочком календаря, стає менше свідків та людей, які можуть розповісти якою ціною здобувалась Перемога у Великій Вітчизняній Війні.
          Одним із них є Пронін Микола Іванович, наш герой - мешканець м.Чернівці.
Нещодавно Шевченківська рада ветеранів та ПОВ №17 привітала свого волонтера, розвідника - партизана Проніна М.І. з ювілеєм. Йому виповнилось 90 років.
          Я мала велику честь бути присутньою на цьому дійстві. Микола Іванович і зараз веде активне життя. Будучи лектором, відвідує підшефні школи та дарує учням багато цікавих розповідей про часи війни. Таке спілкування виховує справжніх патріотів України, тих, хто буде берегти її та захищати. На цій урочистій зустрічі партизан-герой поділився своїми спогадами про війну та участь у партизанському русі.
         Голова Шевченківської ветеранської організації Висоцька Ю.І. привітала ювіляра, висловила найтепліші слова подяки за мужність, героїзм і подвиг та вручила ветерану подарунки. Юлія Іванівна побажала йому міцного здоров'я та довголіття. До цих привітань приєдналися всі присутні, в тому числі і я.
        Хотілося б частіше зустрічатися з нашим героєм - Проніним Миколою Івановичем.





Немає коментарів:

Дописати коментар