середа, 15 квітня 2020 р.

Участь в онлайн-уроках з предметів "Біологія" та "Геометрія" (13.04.2020-14.04.2020).

                 13-го квітня 2020 року я, як майстер в/н, та деякі учні групи №14 прийняли участь в онлайн-конференції "Zoom", яку проводила викладач біології та хімії Урбанська Ірина Олегівна.
                 Тема уроку - "Симбіоз та його форми" та 14.04.2020р.  - з викладачем математики
Горбаль Г.П. з предмету "Геометрія" (тема уроку: "Піраміда").
                 Викладачі скинули мені презентацію (матеріали до вивчення даної теми), які я пізніше передала учням у "групу №14 нова" (viber). Колеги працюють з учнями дистанційно з метою підвищення якості знань та підготовки учнів до ЗНО на майбутнє.
                 Учні групи №14, я і мій колега по групі Денис І.С. висловлюють вдячність викладачам за актуальність та доцільність наданої інформації.

                                                                    Презентація з предмету "Біологія".

















Презентація з предмету "Геометрія". 






Немає коментарів:

Дописати коментар