неділю, 1 грудня 2019 р.

Привітання партизана ВВВ Проніна М.І.

                     28 листопада 2019р. мене було  запрошено на засідання ветеранської організації №17. Присутніми були волонтери та голова ПОВ№17 - Лєбєдєва Зоя Степанівна. В цей день друзі - волонтери привітали партизана ВВВ, волонтера їхньої організації - Проніна Миколу Івановича з Днем партизанської слави, який відмічають щороку 22 вересня.
                     З привітальним словом звернулась до присутніх Зоя Степанівна, розповіла про історію створення цього свята, привітала ветерана та вручила йому подарунок. Ми дізнались, що це свято було встановлено Указом Президента України від 30.10.2001р. і є державне визнання внеску народних месників у велику Перемогу над нацизмом та свято людей сильних духом і з чистою совістю.
                     Запрошено до привітання було голову Шевченківської ветеранської організації Висоцьку Юлію Іванівну та мене, скромного автора вітальних віршів.
                     Юлія Іванівна висловила велику шану Проніну М.І. за проявлену мужність і відвагу у період ВВВ 1941-45р. та вручила йому подяку.
                     Я також не залишилась осторонь та долучилася до цього заходу. Написаний вірш "Наш герой" присвятила колишньому 12-ти річному хлопчику - партизану і презентувала його. Другим подарунком - сюрпризом від мене був вірш "ПОВ-17 - дружная семья", який я написала всім волонтерам цієї організації. На останок я звернулася до всіх присутніх словами подяки за їх безкорисну справу та побажала учасникам зібрання доброго здоров'я, натхнення, бадьорості та довголіття!










Немає коментарів:

Дописати коментар