вівторок, 10 березня 2020 р.

Святкування жіночого дня - 8 березня.

             Напередодні святкування Міжнародного жіночого дня - 8 березня мене було запрошено Шевченківською радою ветеранів на святковий вечір у кафе "Автограф".
             Запросила мене особисто голова Шевченківської ради ветеранів - Висоцька Юлія Іванівна, щоб я зачитала декілька своїх віршів. В ошатній залі були присутні волонтери та ветерани Шевченківського району. Несподіванкою для всіх була зустріч з депутатом Чернівецької міської ради - Михайлішиним Віталієм Михайловичем, який радо завітав на це свято. Він прийшов не з порожніми руками, а з подарунками: кожній жінці вручив квіти.
             Юлія Іванівна відкрила це зібрання, привітала всіх жінок присутніх у залі, та потім передала слово Михайлішину В.М. Він широ привітав усіх присутніх осіб жіночої статі зі святом весни та любові! Увесь вечір у залі панувала святкова атмосфера, ніхто не сумував. Грала музика та читали вірші запрошені гості. Для жінок співала друг ветеранської організації - Білова Лариса Володимирівна. Весь зал підспівував та аплодував їй. До привітань приєдналися Даведюк Степан Георгійович  - заступник голови міської ветеранської організації, начальник ЖРЕПу №17 - Шербу Лариса Олександрівна та начальник ЖРЕПу №5 -
Чорний Василь Григорович та Загалов Валерій Сергійович - голова ветеранської організації Чернівецького аеропорту.
              Майже наприкінці вечора Юлія Іванівна надала мені слово. Я прийшла з сюрпризом, написала вірш "Шевченковская рада - дружная семья!" про безкорисливу та благородну роботу цієї організації та її волонтерів. Привітала присутніх у залі жінок з весняним святом та прочитала свій вірш "Дарите женщине цветы!". Не обійшла увагою і чоловіків, які старанно готувалися до цього свята та намагалися зробити його незабутнім. Свій вірш "Тяжелый день" я присвятила нашим дорогим чоловікам. Публіка реагувала приязно на мої вірші та я отримала оплески присутніх.
              Хочу висловити подяку Висоцькій Юлії Іванівні за запрошення на таку незабутню зустріч. І дуже задоволена тим, що незважаючи на такі часи, все-таки ветеранам організовують гарні свята!










Немає коментарів:

Дописати коментар