середу, 9 жовтня 2019 р.

Презентація моїх віршів

                       Вчора, тобто 8 жовтня 2019 року, мене було запрошено Первинною ветеранською організацією №17 на зустріч з ветеранами, яку було присвячено "Дню людей похилого віку", де я мала можливість презентувати свої авторські вірші.
                       Святковий обід відбувався в кафе "Родзинка", на який було запрошено 23 чоловіки (учасники війни, діти війни - ветерани праці, пенсіонери та волонтери).
                      З привітальним словом до присутніх звернулась голова ПВО - Лебедєва Зоя Степанівна. Вона поздоровила всіх зі святом, розповіла історію виникнення цього дня та побажала присутнім міцного здоров'я, наснаги, довголіття, гарного настрою та віри в найкращє завтра.
                      Серед присутніх була іменинниця, Лещук Марія Федорівна. Їй я присвятила свій вірш "А жизнь идет!". Зоя Степанівна вручила іменинниці подарунок. Після цього учасник війни, партизан Пронін Микола Іванович, пригадав воєнні роки свого життя та прочитав вірш, який написав сам. Ветерани гарно спілкувались між собою та знайомились. У деяких на очах блищали сльози.
                      Почесний громадянин Буковини, Лютик Мірча Савович, з великим натхненням розповів своїм соратникам про випуск своїх 50 книг з віршами та з хвилюванням прочитав один з них. Програма зустрічі була цікава, сумувати не довелось. Волонтер, Євтушенко Віра Георгіївна, учасниця ветеранського хору, заспівала 2 пісні. Присутні підхопили їх та всі співали разом. Замісник голови ПВО, Андрєєва Юлія Олексіївна, прочитала вірш "Подайте руку" та звернула увагу на те, щоб всі люди були більш уважними до старших, які потребують допомоги.
                      Протягом зустрічі я мала можливість щє презентувати свої вірші ("Золотая осень","Україна" та "Рідний край").
                      Зоя Степанівна підвела підсумок та закликала бути турботливими та милосердними до найповажнішої частини людства, на долю яких випали такі тяжкі випробування. І на останок було "Обращение к людям!" - вірш, який я написала нещодавно. Мої вірші сподобались, я отримала багато аплодисментів та була задоволена тією зустріччю.
                      Завдяки спонсорам та голові ПВО, Лебедєвої З.С., захід був проведений на високому рівні, в доброзичливій обстановці. В книзі відгуків була написана подяка кафе "Родзинка" за гарне обслуговування та теплий прийом.





Немає коментарів:

Дописати коментар