четвер, 4 січня 2024 р.

Тренінг "Я крокую до майстерності"

        Сьогодні, тобто 4 січня 2024 року в Чернівецькому ВПУ радіоелектроніки був проведений педагогічний тренінг на тему "Я крокую до майстерності" методистом Висоцькою Яною Олегівною.

        Метою тренінгу є формування в молодого педагога впевненості у правильному виборі професії, навчити діяти та спілкуватися, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень та активізувати творчий потенціал педагога. Були присутні на цьому тренінгу викладачі та майстри виробничого навчання, в тому числі і я.

        Ми разом розв'язували вправи: "Знайомства", "Чарівний кошик", "Портрет ідеального вчителя", "Серветка", "Авторська гра для педагога", "Казковий вернісаж", тощо. 

        Пройшовши тренінг, я отримала  великий заряд енергії та чудові найкращі враження. Дізналась багато корисної інформації, згадала казки з дитинства та щиро спілкувалась з колегами. Було дуже цікаво. Методист училища Висоцька Я.О надзвичайно цікаво провела тренінг, який пройшов в позитивній атмосфері. Мені приємно було слухати відповіді колег, відповідати самій на задані питання.

         Дякуємо Висоцькій Яні за проведення чудового тренінгу! Він пройшов легко, душевно, відкрито, корисно!

 









 

 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар